Nieuws

Merchant
Services & Terminals

Mobility &
e-Transactional Services

Financial Processing
& Software Licensing

Een oplossing à la carte of beter kiezen
voor een Pack?

Doe de test en ontdek welke oplossing het best past bij uw zaak.

Welke à la carte oplossing past het best bij uw zaak?
   
Welke alles-in-één Pack past het best bij uw
zaak?

Belangrijke mededeling

De problemen van vandaag (16.04.18) zijn intussen opgelost. Wij verontschuldigen ons voor de hinder en danken u voor uw begrip.

Update  

Online betalingen (e-commerce) via Bancontact verlopen normaal.

Belangrijke mededeling

Als gevolg van de geplande interventie op ons betaal netwerk in de nacht van zondag 15 april op maandag 16 april, ondervinden onze betaaldiensten op dit ogenblik hinder:
 

  • Voor de betalingen bij de handelaars, stellen we zeer beperkte storingen vast voor betalingen met internationale krediet kaarten uitgegeven door sommige Belgische banken. Wij raden de kaarthouders die problemen zouden hebben aan om te betalen via een debet kaart (Bancontact, Maestro of VPay).
     
  • Sommige online betalingen (e-commerce) ondervinden op dit ogenblik hinder. Een oplossing werd getest en gevalideerd en wordt nu zeer snel operationeel gemaakt.


Gelieve ons te verontschuldigen voor het ongemak. Wij verzekeren u dat we er alles aan doen om zo snel mogelijk een oplossing te bieden.


Worldline

 

Kaarthouders

Hebt u een vraag over het gebruik van betaalkaarten?

Hebt u een vraag over het gebruik van betaalkaarten?
 

Lees meer

Klanten - handelaars

Bent u een handelaar en hebt u een technische of administratieve vraag?

Bent u een handelaar en hebt u een technische of administratieve vraag?

Lees meer